Informace pro pacienty:

Pro naše pacienty zavádíme on-line služby, které po přihlášení umožňují jednoduchý a bezpečný způsob komunikace s ordinací (místo e-mailu a telefonu), vše na jednom místě, dostupné i mimo naše ordinační hodiny. Pro přihlášení do tohoto systému a využití všech on-line služeb je nutné mít u lékaře uložený kontaktní e-mail. Bez přihlášení lze využít on-line služby pouze v rozsahu objednávání. Prosíme pacienty, kteří chtějí využít on-line služby a nemají u nás dosud uložený e-mail o jeho doplnění.
 
  • Při objednávání prosím respektujte definované typy vyšetření – viz výběr v objednávkovém formuláři.
  • Nevhodně zvolené objednávky mohou být ze strany ordinace bez náhrady zrušeny.
  • Do důvodu návštěvy případně upřesněte vaše obtíže.
  • U preventivních prohlídek prosím počítejte s nutností provedení odběrů nejpozději dva dny předem v ranních hodinách ordinační doby.
  • Pokud se nemůžete dostavit na plánovanou návštěvu, zrušte prosím svou objednávku nejpozději den předem sami.
  • Při prvním přístupu do systému volíte „Nová registrace nebo zapomenuté heslo“ , vyplníte e-mail, zadáte Souhlas a Registrovat. Systém vás doprovodí dalším postupem. Tím si vytvoříte vstupní přihlašovací údaje.
  • Při každém dalším vstupu už zadáváte svůj e-mail a zvolené heslo rovnou do přihlašovací obrazovky.
  1. Zaslání žádosti o recept – vyplníte příslušný formulář, uvedete název a obvyklé dávkování, požadované léky prosím zadávejte pokud možno do 1 formuláře
  2. Zadání objednávky k návštěvě lékaře – máte k dispozici kalendář s přehledem termínů, vyplníte formulář a po odeslání a zpracování u lékaře vám systém zašle zpětnou informaci o uvedené objednávce na váš e-mail. Takto zadanou objednávku si můžete nejpozději den předem smazat. Přehled termínů objednávek – můžete sledovat přehled termínů svých budoucích návštěv v ordinaci
  3. Zaslání zprávy – můžete lékaři zaslat informaci k probíhající léčbě nebo dotaz, omluvu z plánované návštěvy
  4. Zaslání dokumentu k založení do karty – můžete do ordinace zaslat dokument formátu pdf nebo obrázek (např. zprávu z vyšetření u specialisty apod.). Lékař může rychlou a krátkou informaci zaslat vám.
  5. Přehled termínů provedených očkování a preventivních prohlídek, případně termínů pro příští návštěvu
  6. Můžete sledovat způsob vyřízení svých požadavků, o vyřízení jste informován e-mailem